چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 53
  • کد خبر : ۳۱۰۳۶
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
برگزاری نشست معاونین آموزشی مراكز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی استانها
نشست معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استانها، با موضوع هم اندیشی برنامه های آموزشی در راستای شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" چگونگی مشارکت بخش خصوصی در آموزش های کشاورزی در سه حوزه کارکنان، بهره برداران و رسمی به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه سید عباس میرجلیلی معاون آموزشی بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در آموزشهای بخش کشاورزی، تاکید کرد وگفت:  الگوی همکاری با بخش خصوصی از طرف معاونین آموزشی بصورت مستند به موسسه ارایه شود.

 وی افزود : در این نشست مباحث مربوط به چگونگی همکاری بخش خصوصی با مراکز در حوزه های آموزشی بهره برداران، آموزش های رسمی و کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در ادامه جلسه معاونین آموزشی مراکز نقطه نظرات خود را در خصوص همکاری با بخش خصوصی در هریک از حوزه های آموزشی مطرح نمودند.

گفتنی است این جلسه با حضورمیرجلیلی معاون آموزشی ، بصام مدیرکل دفتر آموزش کارکنان، نساج مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران ، نیک فرجام مدیر وهمکاران مدیریت امور آموزشی ومعاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استانها برگزار شد.

1.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0