پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۸:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 606
  • کد خبر : ۲۸۰۶۱
حكم انتصاب

حکم انتصاب

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، با صدور حکمی از سوی معاون اول رییس جمهور،  مریم طهماسبی سرپرست دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه با حفظ سمت، به عنوان عضو صاحبنظر و متخصص در شورای عالی آموزش و تربیت فنی،حرفه ای و مهارتی منصوب شد.

kkj4444.jpg

در متن این حکم آمده است:

 

خانم مریم طهماسبی

باستناد تبصره یک ماده قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و آیین نامه اجرایی مربوطه (موضوع تصویب نامه شماره 159003/ت 55457 ه مورخ29/11/1397هیئت وزیران) با عنایت به تجارب ارزشمند سرکارعالی و بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی به موجب این حکم به عنوان(( عضو صاحبنظر و متخصص در شورای عالی آموزش و تربیت فنی،حرفه ای و مهارتی)) منصوب می شوید.

انتظار دارد با حضورموثر در جلسات و تشریک مساعی سایر اعضای محترم شورا و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و توانمندی ها نسبت به گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال جوانان و تحقق اهداف شورا و اجرای قانون، اقدام نمایید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول((عدالت محوری))، ((انقلاب گری))، ((مردم داری))، ((پاکدستی و فساد ستیزی))، و ((قانون مداری)) دولت مردمی ، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

                                 محمد مخبر

                          معاون اول رییس جمهور

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0